Quote:
Benklak zegt : Geen plastic, maar houten banken met veroeste nagels en beton onder je voeten. Beton dat al meer dan zeventig jaar bier, pis, rochels, slijk, sneeuw, tranen (van geluk en verdriet) en regen heeft verdragen.
|
Beemer zegt: waarom is een nieuw stadion slecht? Ons stadion heeft minstens evenveel sfeer.
Quote:
Benklak zegt: Geen sjaaltjes zwaaien, maar gebalde vuisten, uitgestoken middenvingers en wank-bewegingen.
|
Beemer zegt: lichtend voorbeeld voor de jeugd is dat :s
Quote:
Benklak zegt: Geen toptien dans-muziek voor de match, maar een fanfare met échte fans en vaandels van supportersclubs die al tientallen jaren meegaan.
|
Beemer zegt: als de Antwerp scoort, welk liedje klinkt er dan? Dansplaat van Brainpower, da's gene top 10 zeker? Sorry dat een ploeg zijn supporters af en toe iets extra gunt. Antwerp is heus niet de enige ploeg met een orkestje zunne!
Quote:
Benklak zegt: Geen luxe, maar hamburgers eten in een modderpoel en je behoefte doen in een plas met andermans zeik.
|
Beemer zegt: zo is het bij ons ook ooit geweest, maar Genk heeft met het geld van zijn succesen ervoor gezorgd dat de ploeg nu in een mooi stadion speelt met alle voorzieningen, zelfs een groot jeugdvoetbalcentrum.
Quote:
Benklak zegt: Geen stadionspeaker, maar oorverdovend gezang.
|
Beemer zegt: en wie roept er bij jullie af da uwen auto verkeerd geparkeerd staat of da Goots gescoord zou hebben??
Sorry, zo denk ik erover. Maar ik ga nu stoppen, want dit wordt anders een discussie zonder einde.
En Oneliner, ik heb tot vorig jaar 13 jaar lang een abo gehad, maar als je zoals ik verhuist naar de kust, op kot zit in Antwerpen, en geen rijbewijs hebt, dan is da nu net niet meer haalbaar om elke wedstrijd te gaan zien.
Barry