De auto's zijn natuurlijk ook beter geworden, en ik kan me nog steeds niet van de indruk ontdoen dat eau rouge - in vergelijking met enkele jaren terug - een beetje rechtgetrokken is... alhoewel dat ongetwijfeld gezichtsbedrog is.
Je kan inderdaad makkelijk rechtdoor gaan over de asfalt, maar dat is net de bedoeling... bij een fout vroeger had je de keuze tussen de grindbak (en tot stilstand komen op gevaarlijke plek of je wagen vol gravel?) of je kon de auto nog recht proberen te krijgen met als gevaar dat je zou spinnen en keihard crashen in Raidillion...
Die strook asfalt mag daar dus liggen, maar dan moet de organisatie daar strenger op gaan letten... Overschrijden van die witte lijn met meer dan de helft van je wagen is meteen penalty ofzo, alhoewel dat dan weer de spanning in de race kan verknoeien...
Verder is Ralf gewoon een onnozelaar, ik kreeg al schrik toen ik de eerste keer Blanchimont nam aan 90 per uur :-) ...en nog meer schrik toen ik met m'n vader aan 50-60 per uur over de eau rouge ging in een ver verleden (kon toen nog niet rijden en de laatste jaren is eau rouge steeds afgesloten in de winter

)