Thread: Ralf <> Montoya
View Single Post
Old 27-08-2002, 22:18
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally posted by FleaBite
iedereen heeft ook het recht van hem een sukkelaar of onnozelaar te noemen he (een mening die ik deel. RS heeft te veel praatjes, maar laat zich inmaken door JPM)
ok, het is off-topic, maar ik vind dat beide coureurs toch wel zwaar aan mekaar gewaagd zijn hoor. Ralf heeft al meerdere overwinningen voor Williams en staat evenveel op het podium dan z'n teammaat. Prestaties zoals nu in Hongarije, waar JPM het toch zwaar liet afweten, vergeet men precies makkelijker. En de race ervoor werd hij bedenkelijk vlak voor het einde binnengeroepen (hydraulische problemen) en zo stond JPM een trapje hoger.

JPM heeft ongetwijfeld een pak meer vechtlust (en zodoende ook een pak meer temperament) dan RS, maar wat ben je ermee als je de baan afraakt en je race verknoeit.

Wat karakter betreft en krasse uitspraken; daar is Ralf idd geen doetje in. Klasseer hem wat mij betreft dan maar naast z'n broer

On-topic dan: wat is jullie favoriete Francorchamps-herinnering van pakweg de voorbije 10 jaar ?
>> Voor mij toch wel dé race van de laatste jaren: '98. Hoewel '97 toch ook wel een mooie uitgave was. Schumacher die regeerde op Spa als nooit tevoren.