View Single Post
Old 01-09-2002, 08:50
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Smile Een reactie

Mijn post bij pitstop
Rijdt Baert binnenkort met GLPK auto?
Kumpen co commentator in Francorchamps en nu ook Zolder.
Ik had het kunnen denken. :x

Antwoord
Het heeft eigenlijk nog lang geduurd voor die reactie gekomen is.

Vooraleer ik inderdaad mijn dik contract ga tekenen om vanaf 2003 in de FIA GT met de Viper van GLPK te gaan rijden, graag toch eerst uw eventuele kritiek op het commentaar van Kumpen tijdens de uitzending in Francorchamps en Zolder ...

Kumpen is wat toevallig gekozen in Francorchamps. Anthony was niet eerste keuze, en hij zal ons dat niet kwalijk nemen. Na de uitzendingen bleken de reacties op VTM, dus los van het Belcar-wereldje, zeer positief. De man heeft iets te vertellen, zegt de dingen zoals ze zijn, draait niet rond de pot.
Het is dan ook logisch dat we met Kumpen ook Zolder deden.

Ik hoop dat het u opgevallen is dat er ook nog andere piloten zijn geinterviewd tijdens de uitzendingen. Er kwamen er 157 aan de start, het spijt ons erg dat we ze niet allemaal hebben kunnen interviewen en in beeld brengen. Maar we hebben het geprobeerd.

Mocht u zin hebben, Megane, dan nodig ik u persoonlijk uit om aanwezig te zijn op de ondertekening van het dikke contract met GLPK ...

Twee berichten totnutoe, Megane.
Uw bericht hierboven met een nogal ridicule opmerking.
In uw eerste bericht deed u mee met de wedstrijd om de super-VIP-pass voor Zolder te winnen.
En u had niet gewonnen.

:x

[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter Baert op 2002-08-26 19:04 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter Baert op 2002-08-26 19:06 ]

Mijn vraag?

Kan je pitstop niet beter wijzigen naar KP.
Volgens mij is pitstop een gebruik bij circuit en niet bij rally.
Tevens heb ik vanmiddag gehoort dat een belg die de eerste punten scoorde Thiry is, volgens mij heeft Freddy van het jaar ook al punten gescoord, geen probleem elke uitzending moet er tog ergens een foutje zitten.
Het stelde mij vandaag zeer telleur alleen van de duitsland rally iets te zien. Ik had in PITSTOP ook 24H van zolder verwacht.

Mijn verbetering ik had een foutje gemaakt.

Wat betreft de live uitzending, heb ik gemist sommige stukjes heb ik in den box gezien maar niet alles, want ik was LIVE in zolder. :P :P :lol:
Ik ben geen rallyfan Zoals 206-WRC-ke insinueerd.
De punten bedoelde ik voor duval ipv freddy, maar deze tellen niet mee zekers. :roll: :roll:
Bedankt groovebird voor Uw ondersteuning

[ Dit Bericht is bewerkt door: Megane op 2002-08-31 17:19 ]

Zijn antwoord
Ik begon je al te missen.

Idd. dit weekend enkel rally van Duitsland. Het ging hier om de 10de manche van het WERELDKAMPIOENSCHAP rally.

Bruno Thiry heeft daar de eerste Belgische punten behaald in het WK bij de piloten. Loix nul, Duval nul.
Duval scoort enkel voor Super 1600. Staat niet geklasseerd bij het algemene WK, dus ...

http://www.wrc.com/en_GB/Results/Sta...art=1&End=9999

Van de 24 Uren van Zolder heeft Kanaal 2 op zaterdag live uitgezonden van 16u45 tot 17u55 en op zondag van 16u15 tot 17u20.
Bovendien waren er op zaterdag updates in het VTM Nieuws van 19 uur, in Goal om 23 uur, en op zondag in het middagnieuws om 13 uur en in Stadion om 20 uur.
Meer was niet mogelijk.

De 24 Uren van Zolder komen dan ook volgende week nog es aan bod in Pitstop met een korte terugblik, want veel hoogtepunten waren er niet, behalve een paar crashes en de verwarring op het einde.

De sportmagazines op VTM heten Goal en Stadion, 2 begrippen die vooral met voetbal worden geassocieerd. Toch zitten er ook andere sporten als autosport in die programma's.
Ik kan begrijpen dat je daardoor in de war raakt.

Het magazine Pitstop bestaat sinds 1996 en is overal ingeburgerd. Het zou een beetje idioot zijn van ons om dat te veranderen, vind ik.

Nog dit. Waarom was je niet op de ondertekening van mijn contract met GLPK voor een seizoen FIA GT, nu wij het aangedurfd hebben om 2 races na mekaar Anthony Kumpen te vragen als gastcommentator?

Nu kan ik je een beetje situeren. Je was dus op de 24 Uren van Zolder, je zat in de boxen, je werkte dus voor een team. Een team dat -naar ik vermoed- niet veel in beeld is geweest.
Ben ik mis?

:roll:

[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter Baert op 2002-08-31 21:03 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: Peter Baert op 2002-08-31 21:15 ]
Ik was alleen als autosportliefhebber daar met een kaart van een team dat wel veel in beeld is geweest, en mijn voorkeur gaat uit naar circuit races en niet rally of andere.
En ik vindt dat de laatste tijd het circuit racen een beetje uit beeld verdwijnt.

Blijkbaar zijn ze daar bij pitstop nogal snel in hun gat gebeten, en dit voor een PROFFESIONELE??? commentator.
Zit er hier frustratie in wat betreft F1.

Besluit ik zal maar op dit forum blijven zekers voor er aanslagen komen tis al 1 september he