tja, ik vind ook dat er tegenwoordig iets te veel aandacht besteed wordt aan de rally-sport op tv, en daarmee bedoel ik niet alleen pistop hoor! alleen vind ik het een beetje spijtig dat er in pitstop aandacht is voor rally's in finland, terwijl bv Touring Cup, GDC, 2PK, ed niet voorkomen in het programma. het zou voor de rijders in die klassen toch interessant zijn, als ze tegen hun sponsors kunnen zeggen dat er tv-reportages worden gemaakt over hun koers. want als men berichtgeeft over rally van finland, dan vind ik dat er ook eens iets uit holland mag worden gegeven, bv marlboro masters,of iets uit duitsland, bv dtm, of iets uit engeland: btcc. Dit is natuurlijk een subjectief gevoel, en als circuitliefhebber vind ik dat er te weinig circuitnieuws te zien is, maar dat zal voor de rallyliefhebbers misschien wel hetzelfde zijn.
misschien moeten we de vrt eens overhalen om naast F1 ook nog iets anders te geven van de autosport, mb autosport in België.
en peter, moest je dit lezen, bezie het dan niet als aan afbreuk aan je programma, maar eerder als opbouwende kritiek. het programma moet geëerd, geloofd en geprezen worden, want het is bij mijn weten het enige nederlandstalige programma over belgische autosport in Vlaanderen. keep up the good work!
misschien af en toe eens iets anders,nieuws brengen: karting, 2pk, TC ... zoals je ook al een paar keer met de Fun Cup hebt gedaan, waarvoor dank trouwens!
groeten
maarten