View Single Post
Old 01-09-2002, 20:18
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Sennake
Ik heb geen minuut gekeken naar welke F1-beelden dan ook en ik heb er geen spijt van. Het kan me totaal niet meer boeien en ik weet dat ik niet alleen ben. Een veeg teken...
Mocht Montoya race op race winnen, ... zou je dan nog steeds dezelfde mening zijn toegedaan ?

Ik wil best aannemen dat Ferrari de Formule 1 na Oostenrijk schade heeft toegebracht, maar om ze dat nu tot het einde van hun dagen te blijven verwijten, ... dan moet je toch vrij pessimistisch zijn of een hekel hebben aan het team/de piloot.

Ik heb ontzettend genoten van de voorbij Grand Prix en dat omwille van een aantal redenen: omdat het de Grote Prijs van België was, omdat hij gereden werd op het mooiste circuit ter wereld, omdat ik (onder mijn eigen ogen) de beste 20 rijders van dit ogenblik aan het werk heb kunnen zien, omdat ik geniet van de akties van Michael Schumacher, omdat ik geniet van autosport op het hoogste niveau, ....
Ik ben zeker niet altijd even tevreden over wat er zich tijdens een race voordoet, maar als de race erop zit, ben ik toch steeds tevreden dat ik hem gezien heb.
Dat is waar ik voor sta, en dat is (denk ik) waar De Paddock voor staat.

Men stelde Murray Walker vanmorgend nog de vraag of de Formule 1 nog wel de moeite was, vergeleken met vroeger.
Walker antwoorde daarop: "Neen, ........ Fomule 1 is vandaag de dag zoveel interessanter dan vroeger.".

Ik deel zijn mening volledig. Laat ons niet hervallen in de "vroeger was het veel beter"-mentaliteit, maar laat ons het nemen zoals het komt. Dat wil niet zeggen dat alles kan of mag, maar het wil zeggen dat we moeten kunnen aanvaarden dat de dingen niet altijd verlopen zoals we het zelf wensen.