Deze race kon me anders meer boeien dan de rest van het seizoen, maar dat zal met Francorchamps te maken hebben.
Vreemd dat net nu F1 populairder is dan ooit voordien, zolang de commerciële uitmelking blijft werken zal dat nog wel eventjes zo zijn... Alhoewel de sport deze dominantie niet langer dan 2 seizoenen kan overleven, lijkt me, alhoewel zowat alle nieuwe kijkers niet eens zullen beseffen hoe boeiend autosport 'kan' zijn.
Wél bedankt aan de regisseur van de F3000, om een of andere reden kregen we in de F3000-race opnieuw een hele hoop on-board beelden te zien, ook van de camera die naar achter kijkt! Absoluut fantastisch! F1 is ongetwijfeld ook 10 keer boeiender indien we al de onboardbeelden te zien zouden krijgen, maar zelfs daar moet je al enkele jaren voor betalen... Dit blijft gewoon niet duren, een reeks als P1GP heeft hoe langer hoe meer kans op succes.
...ohja, ik hoop dat Bernie snel Spa van de F1-kalender laat schrappen, deze reeks is dit circuit niet waard...herstel Raidillon zoals ie was, weg met die doorsteek bovenaan.
Last edited by Stipey; 01-09-2002 at 21:56.
|