View Single Post
Old 02-09-2002, 07:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by TiBo

En wat als straks de Belcar/Touringcup (AD Sport) wegvalt? Terug op zoek naar een nieuwe klasse?

Ik weet het niet hoor Sennake, maar in hoeverre is het nog liefde voor de autosport en in hoeverre gaat het om persoonlijk ambitie?
Hoe kan je een gestaafde mening hebben als je van races geen beeld gezien hebt?

Ik heb vrijdag het grootste deel van de dag doorgebracht aan de Raidilon en ik heb daar van genoten! Niet omwille van de tijden, niet omwille van de piloot of van het team, maar omwille van het Formule 1 gegeven. Davidson krijgt dan evenveel respect als Montoya en zo'n Minardi gaat dan ook verdomd snel.
Om eerlijk te zijn is het op vrijdag en zaterdag meer genieten dan tijdens de race!
Hoe bedoel je "wegvalt"? De belcar en touring cup of mijn bescheiden bijdrage als fotograaf? Dat zal mijn mening over de belcar niet doen veranderen hoor. Of je nu "insider" bent of niet, dat maakt weinig uit : de belcar en zeker touring cup staan oneindig veel dichter bij het publiek dan de F1. Ik den dat er hier wel een stuk of 40 zijn die dat kunnen beamen. Ik zou zeggen : kom eens af en overtuig jezelf.
En wat bedoel je met "persoonlijke ambitie"????? Ik hou niet zo van die negatieve ondertoon die daaronder schuilt :-( Ik hoop niet dat je denkt dat ik de belcar en touring cup verdedig alleen maar om mijn "bazen" terwille te zijn terwijl ik er zelf eigenlijk anders zou over denken! Ik verkondig hier gewoon mijn eigen eerlijke en open mening, niet meer of niet minder!
En wat het niet gezien hebben van beelden betreft : niet zeveren eh, ik ken zowel de F1 als Spa goed genoeg om te weten waarover we spreken zonder deze ene koers gezien te hebben, zeker als ik het over de malaise in het algemeen in de F1 heb. Je hebt zeker niet goed gelezen wat ik geschreven heb : het heeft juist niets meer te maken met die of die koers is saai, het gaat me over de F1 in zijn geheel die me niet meer kan boeien. Ik heb gewoon mijn horizonten verruimd en ik ben daar blij om. Punt uit.

* WWW.SENNAKE.BE *