Er zijn enkele Gp's waar ik toch naar zal blijven kijken. Dat is Spa, Monza en sinds kort Indy ( Hockenheim niet meer sinds de nieuwe lay out ). Dat zijn volgens mij de enigste circuits waar je nog kans hebt op een aangename GP. Dat Schumacher op een andere planeet zat was zaterdagmorgen na de eerste VT al duidelijk. 1 snelle ronde rijden en anderhalve seconde sneller dan de rest. Draai het en keer zoals je wil, maar het is een genot om te zien met welk gemak hij die rondjes afmaalt.
Bij andere GP's zal ik de voorkeur geven aan MotoGP of Superbike en over veertien dagen zelfs MotoX 125. Maar ik kijk nog het meeste uit naar zondagavond.
American Zone op Eurosport met NASCAR, IRL, ALMS en CART. Daar blijf ik nu wel eens laat voor op omdat daar nog echt racen te zien is.
Trouwens wel genoten van de F3000 koers zaterdag. Niet in het minst omdat mijn paradepaardje gewonnen heeft. Spijtig dat mijn ander paardje er in de eerste bocht al werd uitgeknald.
Het was prachtig om te zien dat Bourdais sneller was maar vooral hoe GP zijn lijn verdedigde.
|