View Single Post
Old 02-09-2002, 14:05
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

slotje ....
iedereen mag een eigen mening hebben, toch dient een forum ook om te discussiëren over je mening. Zoals de discussie hier de laatste 2 blz gevoerd wordt is niet echt een voorbeeld.

Ik heb me bewust op de vlakte gehouden omdat in elke mening hier een hoop dingen staan die op zijn minst voor discussie vatbaar zijn.

Mijn advies ...
- Als je van de F1 niet meer moet weten ... geef er dan ook geen kritiek op. Niemand zal het je kwalijk nemen dat je meer plezier haalt uit de belcar/touring cup .... Maar stop dan ook de F1 te verwijten dat ze in de verkeerde richting aan het veranderen zijn ... Ik heb Zondag een enthousiaste massa gezien op Francorchamps, en met een klein beetje moeite (lees: op tijd komen) had ik ook een gehandtekende foto ...
Deze enthousiaste massa (en dat zijn heus niet allemaal VIP's) zijn het grootste bewijs dat F1 nog wel leeft.

- Als je nog wel graag F1 ziet ... Maak dat je op circuit bent ....
Alhoewel 5€ voor een hamburger verschrikkelijk veel is, heb ik genoten van de F1. Zoals Marshall aangeeft is het gevoel van 20 zulke wagens onbeschrijfelijk. Het ware beter als dit spaktakel kon plaats vinden voor dezelfde prijzen als 10 jaar geleden ... Helaas zal er dan nog een massa meer volk zijn die het geheel ondraagelijk druk zou maken.

airco