View Single Post
Old 30-09-2002, 22:45
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

Het volgende is in mijn mailbox aangekomen op 30.09.2002 , 22.11u , als repliek op een post die hier is verschenen door "KRIS28". Op vraag van de betrokkene en uit respect voor zijn reactie meld ik de naam niet. Uit wat volgt moge het duidelijk zijn dat het iemand is die het klappen van de zweep kent . Wel sluit ik mij volmondig aan bij wat deze persoon te melden heeft.

Quote :
"Vraagje 1 : bedoel je dan de Procar "als geheel" of enkel een bepaalde "klasse" binnen de procar ?

Vraagje 2 : moeten deze wagens dan ook aan de Belcar-reglementen voldoen ? Zo ja : als je bij een silhouette gewicht moet bijleggen om aan de gewichtsnormen van de diverse Belcar klasses te voldoen...oei oei oei...die mannen gaan pas klop krijgen...

Vraagje 3 : Stel dat Mazda volgend jaar toch nog geld investeert in hun hopeloos achterhaalde mx5-jes (op racegebied dan, wel te verstaan) : dan kunnen die al niet "open" rijden in de Belcar... Maar euh...dakske erop plaatsen en dan misschien wel... Als ze dan ook nog aan alle normen van de Belcar moeten voldoen, dan kan je beter 2CV ook toelaten... Hoe wordt dat dan opgelost ?

Conclusie : als dit toch al idiote voorstel, als zou "de procar", in zijn entiteit dan wel te verstaan, bij de Belcar komt rijden...hoeveel klasses krijgen we dan in de Belcar ? Sorry, maar ik kan mij dus niet inbeelden dat Danny Dubois daar gelukkig bij is. Danny heeft "bloed, zweet en tranen" gestoken in de Belcar, om het te laten uitgroeien tot wat het nu is...Komaan jongens (en meisjes), we gaan het "levenswerk" van iemand toch niet de grond laten inboren door een paar enkelingen ?

Danny, of je dit leest of niet, maar op dit gebied schaar ik mij achter 'jouw werk' . Belcar is Belcar... Procar (of zoals het nu zo mooi noemt : New Procar") is en blijft Procar, en het is niet omdat dit vanuit Brussel wordt georganiseerd dat er bepaalde vormen van dreiging moeten geuit worden naar de Belcar-Organisatie toe. De naam "New Procar" is een vlag die de lading niet dekt... Zelfs de piloten binnen de Procar wereld klagen steen en been...
Ik was echt verontwaardigd toen ik hedenochtend Turbo Magazine las, en moest vaststellen dat men daar letterlijk meldt dat men in Brussel een stok achter de hand houdt om "Zolder" (daarmee bedoelt men dus de Belcar-Organisatie) te dwingen bepaalde zaken te aanvaarden...Walgelijk gewoonweg...

Getekend :

"een meer dan verontwaardigde Belcar-Fan"

Unquote

Tja, als je dit leest weet je volgens mij genoeg...De betrokkene heeft trouwens nog een stapel argumenten aangehaald, wat ook netjes en correct is gebeurd, maar is (ten opzichte van "de heren in Brussel" zo vriendelijk geweest te vragen om dit niet aan te halen, wat ik dan ook respecteer !

Greetz,
Mistery

Last edited by Mistery; 30-09-2002 at 22:48.
Reply With Quote