in het slechtste geval mogen ze van mij voor de belcar een sprintkoers houden, cf DTM of iets dergelijks, maar deze dan in een apart kampioenschap te laten tellen, hiermee bedoel ik dan: het huidige kampioenschap (evt 'verrijkt' met de silhouettes) en voorafgaand aan de endurance race een sprint voor zij (van belcar en procar) die eraan willen deelnemen, maar dit mag dan geen verplicht nummer worden. men zou eens moeten rondvragen bij de teams of dit interessant lijkt, of eventueel een sprint voor Tourwagens, een sprint voor de gt's apart!
maar dit is maar een voorstel als het echt niet anders kan! liefst zie ik de huidige formule behouden, en dan moeten ze voor de procar maar terug iets uitwerken zoals in de tijd van de integra's, peugeot 306, etc...het moet gewoon goedkoper dan die silhouettes, evt silhouettes die minder kosten, obv van kleinere stadswagens zodat de aankoop van een silhouette niet meer dan 1 tot max 2 miljoen belgische frankskes kan bedragen! want nu lijkt de kostprijs van de silhouettes mij de grootste struikelblok voor vele teams en constructeurs!
het is maar een idee, om dit uit te werken moet er nog veel aan veranderd worden hé, maar ik zou dit in het slechtste geval zo doen. dan verander je niet te veel, maar geef je slechts de mogelijkheid om ... als u begrijpt wat ik bedoel! (en durf eens nee zeggen

)