View Single Post
Old 14-10-2002, 13:56
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Bon, even tijd voor wat verdere informatie:

Zaterdagmiddag hebben de organisatoren van de New Procar (PRC group) alle teams uitgenodigd in de tent van de Procar om de plannen voor 2003 uit de doeken te doen. Dit is kort gezegd wat er verteld is:
- er staat nog steeds niets vast: woensdag en vrijdag zijn er vergaderingen met de racb en de mensen van het circuit van Zolder. In tegenstelling tot de geruchten willen de organisatoren wel doorgaan met de New Procar: ofwel nog een jaar doorgaan met de huidige formule ofwel met de divisie 2 (superproductie en groep N) als hoofddivisie MAAR alles hangt af van het feit of de teams nog er mee willen doorgaan.

- de organisatoren gaven toe dat de silhouettes een flop zijn. In Frankrijk is de formule grandioos geslaagd maar hier dus niet. Daarom lijkt het logisch dat de Belgische silhouettes naar Frankrijk verhuizen.

- nog een mogelijkheid is samen met de mensen van de dtcc een sprintkampioenschap voor superproductie en eventueel groep n's oprichten, immers bij onze noorderburen wordt dat ook opgedoekt wegens gebrek aan interesse. Door de krachten te bundelen kan er misschien terug een mooi kampioenschap ontstaan met races in België en Nederland.

dit zijn zo de dingen die mij bijgebleven zijn, als mij nog iets te binnen schiet laat ik het direct weten!
Reply With Quote