View Single Post
Old 18-10-2002, 09:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Er wordt IN ELK GEVAL buiten gereden, ongeacht het weer. Nu is het wel zo dat er een mooi weekend voorspeld is dus ik denk niet dat we in de gietende regen gaan moeten rijden. Maar ik zou toch mijn regenkledij niet thuis laten...

Wat de 15 teams betreft, hebben de bestuursleden besloten om zelf 2 teams te vormen en mee te rijden. Ik hoop dat onze Paddockers vertrouwen hebben in de onpartijdigheid van het bestuur aangezien we dus tegelijkertijd koersdirectie en deelnemer zullen zijn. 't Is te zeggen, diegene die in de kart zit is deelnemer en wie aan de kant staat is koersdirectie. We zullen er alleszins zorg voor dragen om neutraal te blijven en eerlijke beslissingen te treffen. En tenslotte gaat het ook niet om een gouden koe, het is slechts voor de fun.

Het reglement ga ik hier seffens posten, zodat wie dat wil, het kan afprinten en op zijn gemak eens doorlezen. In elk geval wordt het op de briefing ook nog eens voorgelezen.

En wat het ZOEF ZOEF team betreft : als er iemand van dat team naar het team van Bart moet overstappen, zorgt het bestuur wel voor een financiële tegemoetkoming. Dat vind ik niet meer dan fair.

Groetjes,

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 18-10-2002 at 11:44.
Reply With Quote