Dan ook maar van mijn kant een proficiat aan de mannen van de organisatie. Wat betreft de race kan ik kort zijn. De 2de helft van The Flying Paddockers had meer iets van een briesende leeuw. Zoals Marchall zijn plaatsen verdedigde, heb ik zelden gezien. Elke ronde vreesde ik voor onze stuurstang want hij sleurde aan het stuur zoals geen ander. Na de race heb ik hem dan ook verteld dat karting gereden wordt met gas en rem en niet enkel met de gas.
We gingen goed van start, die opwarmrondes zijn echt iets voor mij. Gaatje laten vallen, goede moment afwachten en dan er op los trappen. Onze pitstopstrategie zat ook goed in elkaar want halfweg de race waren we van de laatste naar de eerste plaats gereden. Spijtig dat Marchall de druk van de rappen mannen niet kon aanhouden want anders zat een overwinning erin.
Maar op dit niveau 2 a 3 seconden per ronde verliezen is dodelijk. MAAR !! Wij rijden voor de fun he gasten. Een zesde plaats is ook eens iets anders. Tussen pot en pint werd er gisteren tussen mij en VDH nog wat gepraat en enkelen ( vooral VDH zijn vrouw ) stelde voor om ons volgend jaar samen te laten rijden.
Zowel sportieve Geert als ikzelf knikten direct van neen. Als we rijden is het tegen elkaar en niet met elkaar, het zou maar al te eenvoudig zijn om zo de concurentie uit de weg te gaan.
Wat wel weer leuk was is de ontmoeting met de kleine Geerinckx. Ook hij kan in de toekomst een leuke winnaarskandidaat worden.
We zullen wel zien maar ik heb me echt wel goe geammuseerd ginder. Voor herhaling vatbaar maar liefst nie meer de komende weken he.