View Single Post
Old 13-12-2002, 14:19
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

In mijn geval staat het niet op mijn netvlies gebrand, maar in mijn trommelvliezen gekerfd :

9 mei 2002 , de dag dat ik 35 jaar werd. Ik was op een feest en Sennake belt mij op en meldt mij het overlijden van mijn vriend Philippe Verellen... Toen heeft Sennake me pas echt leren kennen en gemerkt hoe sentimenteel ik kan zijn...
De volgende dagen hebben copain Marc Goossens en ik vaak troost bij elkaar gezocht, en zijn we in ons verdriet dicht naar elkaar gegroeid. Ik heb toen tegen Marc gezegd : "Ik wil nooit nog mijn verjaardag vieren, het kan wel een verjaardag zijn, maar een gelukkige dag kan het NOOIT meer worden op 9 mei".

Het eerbetoon dat aan Philippe werd getoond te Spa was mooi maar tegelijkertijd ook zeer hard, mensen die zich toen in mijn omgeving bevonden zullen het zich wel herinneren...nietwaar Guy ? Daarom steun ik ook tenvolste de initiatieven van de Belcar organisatie en Circuit Zolder, die via de "Philippe Verellen Junior Trophy" en een gedenkplaat aan het nieuwe perscentrum Phillipe de welverdiende eer betonen.

Last edited by Mistery; 13-12-2002 at 20:17.
Reply With Quote