View Single Post
Old 15-12-2002, 02:05
team astromega team astromega is offline
De Paddock Rookie

11 september 1999

11 september is al een triestige dag ( twin towers ) maar in 1999 verloren we Gonzalo Rodriguez op 11 september. Ik had nog tijdens de grand prix van Belgie gewerkt met Gonzalo, zes dagen daarna was hij er niet meer. Zijn ongeluk op Laguna Seca! Ik zal nooit niet vergeten wat en waar ik was toen ik een gsm oproep kreeg van de Astromega teamleiding met de melding dat Gonzalo net een ongeluk gekregen had tijdens de training voor de Champ cars, het was rond 10u30. Even later kreeg ik het nieuws dat hij overleden was. Ik ben er weken van onder de voet geweest, zoniet ziek? Ik kende Gonzalo al twee jaar, kende zijn zus, zijn familie. Tijdens het Grand Prix weekend de week ervoor had hij nog met mijn oudste zoontje gespeeld in de F3000 paddock in Spa. Het kwam hard aan, heel hard. Gonchi was een warme man, intens gelukkig met wat hij deed. Nam altijd tijd voor zijn fans. Als hij de race won in Monaco ( F3000 ) was hij zo blij als een kind. Hij kreeg een staatsbegrafenis in Montevideo ( Uruguay ) en er was een periode van nationale rouw afgekondigd. Ik heb van hem nooit afscheid kunnen nemen. Ik zie hem daar nog zitten in de Astromega Truck met mijn zoontje op zijn schoot, zo was hij, zo zal hij altijd in mijn geheugen blijven.
Reply With Quote