View Single Post
Old 05-01-2003, 22:14
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

'k had daar ook iets over gelezen verleden week, tja, als dat waar zou zijn, dan moeten de piloten die alle moeite doen om in die belcar te willen (of kunnen) rijden zich toch wel vragen beginnen stellen over de serieux van sommige teams, of langs den andere kant hun misschien een pruikske kopen

Langs den andere kant mag je natuurlijk niet iedereen over dezelfde kam scheren, in mijn ogen zijn Koen en Kris Wauters beiden degelijke piloten die best wel goed rijden en 't belangrijkste van al, ze zijn beiden onderaan de ladder begonnen, als je dan sommige andere BV's bekijkt stel ik mij toch vragen.

Maar hoe ge het ook draait of keert, Pfaff is big hé, ik kan mij voorstellen dat diene mens ongeloofelijk veel contacten heeft in de bedrijfswereld, en economisch gaat het momenteel niet super, dus als je dan iemand binnenhaalt met zulke contacten...

Ik vind wel dat deze vervlakking naar onder toe, niet echt goede reclame is voor een kampioenschap als de Belcar, die door dit soort mensen serieus aan geloofwaardigheid inboet.
Reply With Quote