Wat betreft deelname aan de 24 uur;
Ik dacht (corrigeer me als ik fout ben) dat je voor je aan een 24u deelneemt eerst toch moet geaccrediteerd worden door de organisatie.
Als ik me goed herinner hebben vorig jaar oa. Driesco en Kelly toch een zgn. Rooky-test afgelegd om (ondanks dat ze reeds waren ingeschreven) hun capaciteiten te bevestigen. En die mensen hadden toch al bewezen dat ze met een auto konden rijden (alhoewel Driesco met zijne zandbak....

, Sorry !!

).
Pas nadat de Rooky's allemaal hadden bewezen dat ze in een 24 uur hun plaats verdienden werd hun zitje in de wagen echt toegestaan.
Als JM wil meedoen zal hij toch dezelfde spelregels moeten volgen als ieder ander en zal hij toch ook die test moeten doen, niet? Niet dat dit onoverkomelijk is, maar toch..
En als dan idd. blijkt dat hij met een auto kan rijden,..dan zullen ze hem wel moeten toelaten.
Niet dat daar volgens mij veel mensen op zitten te springen. Maar van een ding ben ik zeker; de mediabelangstelling zal verveelvoudigen, zelfs al ligt hij er bij de eerste ronde al uit.
Dus wat is dan de negatieve kant van zijn persoon. Dat hij hooghartig is en zich graag "belangrijk" toont. Who cares !
Blijf dan gewoon uit zijn buurt en negeer hem. In Brasschaat zitten ze er al jaren mee opgescheept..

.Maar zij klagen niet hoor. De Pfaffs brengen geld in het laatje.