View Single Post
Old 06-01-2003, 01:10
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Beste vrienden,

Laat het ons zo stellen. Als team is het broodnodig dat je wagen in de belangstelling komt. Dit is de enige return die je de sponsors kan geven. Indien JMP bij ons ZOU willen komen rijden dan zal ik dit zeker nooit afslaan. Ondanks het feit dat hij nog niets gepresteert heeft doet dat weinig ter zaken. Indien je over de nodige budgetten beschikt leer je heel snel. De éne al iets vlugger dan de andere. Ook ik heb tenslotte mijn eerste stappen maar dit jaar echt gezet.

Als team zou ik men plaats in ruil voor een zak geld maar al te graag afstaan. Zo trek je de broodnodige sponsors aan en kan ik misschien iets anders gaan rijden.

Just kidding maar jullie begrijpen wat ik bedoel. Steek JMP volgend jaar in de TC met om het even wat en Vlaanderen zal het geweten hebben. Dat is nu eens een manier om de TC te promoten se. Dat hij eenvoudiger aan budgetten geraakt dan iemand anders is geen zonde, dat is niet enkel het geavl met JMP, anderen hebben ook al een stuur GEKREGEN en de één sprong daar al beter mee om dan de ander.

Zonder enig vooroordeel zou ik hem beslist een kans geven, met examen en liefst in de TC. Aliplast ligt in Lokeren en iedereen kan er maar beter mee worden.

Just my upinion hé mannen
Reply With Quote