View Single Post
Old 06-01-2003, 15:38
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

De realiteit leert ons dat getalenteerde rijders zonder centen zelden of nooit aan de bak komen, tenzij ze zodanig bulken van het talent dat ze zich vrij snel laten opmerken door sponsors. En dat geldt voor ALLE autosportniveau's!

De combinatie van de 2 (talent + naambekendheid) is uiteraard nog beter, als je "Villeneuve" heet of "Ickx" en je kan nog aan een stuur draaien ook, heb je rapper een stuur in handen dan iemand die wel talent heeft zonder "voorspraak".

Ik wil maar zeggen, naambekendheid doet deuren opengaan, en dan bedoel ik zowel deueren van teams als van sponsors. En zolang autosport rond centen draait zullen die mensen altijd voorrang krijgen op de getalenteerde mensen zonder sponsors. Dat is nu eenmaal de harde realiteit, en dus denk ik dat je het gegeven "bekende rijders nemen de plaatsen in van jong talent" met een serieuze korrel zout moet nemen. Die getalenteerde rijders die niet aan de bak komen zouden in 95 % van de gevallen anders ook niet aan de bak gekomen zijn, en die resterende 5 % is zodanig snel dat ze sowieso zouden opgevallen zijn in de positieve zin en vroeg of laat ook aan een stuur geraken.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote