Mij ging het hem enkel over de sport, als zulke personen (ik heb niks tegen Jean Marie hé, ik ken hem trouwens nie) zomaar de kans krijgen mee te rijden krijg je automatisch een nivellering (hopelijk juist geschreven) naar onder toe... En van die media aandacht dat er aan de belcar geschonken wordt, buiten de commerciële zender zie je daar nergens nog iets over in vlaanderen, zelfs niet in de kranten, in mijn ogen is dat enkel te verklaren door het feit dat de belcar door die personen meer en meer op een circus gelijkt ipv een sport (persoonlijk zie ik dat circus wel graag zenne

)
Trouwens het voorbeeld werd hier al aangehaald, als je kijkt naar de 24u van zolder verleden jaar, Kelly moest een rookie test doen (terwijl ze toch wel degelijk aan een stuur kan draaien) en haar teamgenote plaatst de wagen in de eerste ronde al in de muur... zou die dan niet beter lessen volgen?
Wat ik wil zeggen, zulke mensen (sommige toch) kunnen toch een gevaar vormen op het circuit (remember diene Ginetta tijdens de 24u, nog een geluk dat die er heelhuids uitkwam)