View Single Post
Old 09-01-2003, 10:17
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Goedemorgen vrienden, ik bel jullie tussen twee zware etappes door en we zijn nog steeds in koers! Ik heb wel nog nooit zo gevloekt als vandaag, we zijn twee of drie keer overkop gegaan, ik ben de tel een beetje kwijt. Op een heel erg stomme manier eigenlijk, ik ben op de flank van een duin gereden, en op een plaats waar het eigenlijk niet verkeerd kan gaan, ben ik er in geslaagd de auto te laten omkantelen. We zijn uitgestapt en hebben direct alles gecontroleerd. Mechanisch was er gelukkig niets stuk, de auto startte direct, maar de voorruit en de zijdeur lagen er wel uit. Ik heb dan een skibril opgezet, Jurgen een gewone bril en we zijn verder gereden. De rit was de stoffigste tot hier toe en we hebben de hele verdere rit zand gegeten, het was echt verschrikkelijk. Jurgen was bij de aankomst gisterenavond erg gedemotiveerd en hij wilde eigenlijk niet meer starten. Toen hij vanmorgen opstond, zag hij het gelukkig terug wat positiever in. Ondertussen staat er al een nieuwe deur in onze auto, alleen de voorruit is nog een probleem. Er ligt een plexi voorruit voor ons in de camion van Roland Hoebeke, maar hij ligt nog te slapen en we vinden hem niet. We hebben nu nog twee uur voor de start van de tweede marathonstage. Deze Dakar spaart ons niet, blijkbaar gaat er vanalles mis zodra er één ding is fout gegaan. Het is er echt ééntje om hard van te worden. Dus beste vrienden, duim allemaal samen daar voor ons, dan lukt het ons misschien wel! Tot morgen!
bron: http://breedband.telenet.be/lifestyl...r/dagboek.html

ongeveer hetzelfde verhaal als op Q-music ....
enkel dat van die skibril