Ik denk dat we dit jaar vooral ook rekening moeten houden met wat AD-sport. Als ze die Porsche nog iets meer PK's kunnen geven zijn ze zeker een te duchten VIPER-killer

. Die Z8 denk ik dat het nog te vroeg is om te oordelen, eigenlijk verwacht ik er geen al te grote prestaties van dit jaar (ik kan me uiteraard vergissen). Hopelijk kunnen de Finnen hun VIPER in orde krijgen want zij blijven toch wel smaakmakers in de Belcar!
In GTB verwacht ik toch een overwicht van RTM, vorig jaar hadden ze in het begin van het seizoen toch heel veel mal-chance. Als ze het dit jaar anders aanpakken en meer op 95% rijden ipv op 110% zullen ze dit seizoen domineren en misschien ook zelfs een wedstrijd algemeen winnen. Voor de andere podiumplaatsen lijkt de strijd me ongezien spannend te worden! Waarschijnlijk nog enkele GT3R(S)en, de Vertigo met nog een jaar meer ervaring onder zijn motorkap, de Z3 (hopelijk doet hij nog mee).
In TB kan je er van aan dat de MINI de absolute favoriet wordt, misschien dat de BMW's nog roet in het eten kunnen gooien maar dan zal er nog moeten doorontwikkeld worden...
In TA is het grote vraagteken uiteraard wint André Carlier dit jaar de 24 uur van Zolder

. Hopelijk doet de famillie Sijthof het ganse jaar mee en kunnen we een mooie strijd zien tussen de M3-GTR's.
Flop zal waarschijnlijk de oude Procar-wagens zijn, ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel. Het is natuurlijk wel leuk dat Franse teams nu kunnen meedoen als gastrijder met hun silouetten (of hoe schrijf je dat).