Beste Belcar fanaten.
zoals ik de belcar kan volgen (als toeschouwer) lijken de vipers inderdaad snel. Maar als dit volgens jullie gaat veranderen in 2003 (hoe komen jullie daaraan met dat gewicht en ristrictors enz ?) zal dit toch invloed hebben. Wat ik ook even wou opmerken is dat er al snel gekeken word naar de snelste wagen op het circuit DIE UITRIJDT maar je zou eens moeten kijken naar andere snelle wagens die ook wel eens kans maken als ze hun best doen deze winter bv: de Gillet Vertigro snelle qualli maar telkens pech of de mondeo juist hetzelfde of zo nog een voorbeeld de Z3 van LVC Motorsport (die heeft een serieuse V8 met 580PK moet je weten) veel pech maar heeft wel het 3de gehangen de 24 uren tot dat hem in aanraking kwam met de banden en dan nog maar te zwijgen dat hij
's nachts nog eens 1uur de snelste ronden van het circuit draaiden. in ieder geval jullie zullen wel weten wat ik bedoel er kan nog heeel veel veranden voor 2003 en het zijn niet altijd de grote namen die meer aandacht nodig zouden hebben persoonlijk heb ik zeeer veeel respect voor de kleinere teams.
dit was mijn mening over de belcar ik hoop dat dit wat leven opwekt op dit forum.