View Single Post
Old 23-01-2003, 13:36
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
'k Heb Clijsters - Williams gezien en ik vind dat Clijsters het zwaar uit handen heeft gegeven, 2 matchpoints en dan nog verliezen....rond 7u30 moest ik me klaarmaken voor mijn exaampje, net toen Clijsters de duimen moest leggen voor Williams die haar tweede adem had gevonden. Henin had eerder op de morgen nog eens Venus dag mogen zeggen.

Ik heb hoe langer hoe meer de pest aan grandslamfinales Wiliams - Williams. Hun tennis is niet van de mooiste maar doeltreffend (Williams traint soms mee met de mannen, die ze gemakkelijk aankan) en hun manier van doen staat me niet echt aan. Zo ook op de persconferenties waar ze, naar mijn mening, wat zitten te wauwelen. Op de vraag of zij vond dat Clijsters favoriete was voor vanmorgen, antwoordde Serena vol overtuiging: 'No, no ! I am the best seeded one, I am the favorite !'

En ik ben het werkelijk beu om haar 'big fat american momma' op haar luie dikke reet en met een ongeinteresseerde blik haar 'dochtertje' (uit de kluiten gewassen dochter) toejuichend, te zien zitten. Dan was die arme pa (die ondertussen, dankzij een scheiding, van het toneel verdwenen is) met zijn fototoestel pakken plezanter. Indien ik hier over de schreef ga, mijn excuses, ik kan het ook niet laten. Maar deze dominantie heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.