geen David Hart in de Belcar dit jaar?
Als ik zo lees op www.racefriends.com:
Quote:
Dan ontwaren we nog een bekend gezicht, dat van David Hart. "David, jouw aanwezigheid hier, betekend meer dan alleen erbij zijn? David Hart - "Klopt, ik zal naast Mike en Anthony als derde rijder in de Pagani aan de 24 uur van Le Mans dit jaar deelnemen. Ik moet alleen wel zien dat ik voldoende conditie krijg, omdat ik voor dit seizoen nog weinig had gepland. Maar, ik kreeg vanavond een stoeltje aangeboden in een Viper (bij het Carsport America team - red.) voor de komende 12 uur van Sebring. Ik denk dat ik dat maar doe, want dat is alvast een goede start".
|
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|