lees de thread in "paddock-meetings"
Quote:
Onze tweede halte (ook van deze bocht ken ik de naam niet, Andy ?????) betrof een afdaling gelegen in de remzone van een lange rechtse bocht. In de remzone ligt een lichte knik. Daardoor was het duidelijk dat de auto's bij het aanremmen van deze bocht uit hun veren kwamen en sommigen zelfs van de grond los kwamen. Zeer indrukwekkend moet ik zeggen. Hier bleven we tot het einde van de trainingen.
|
en
Quote:
En voor zij die er niet bij waren, zou ik zeggen : stel jouw kalender af op die van de LangstreckenPokal. Je zal er zeker en vast geen spijt van hebben.
|
Tja de DTM hebben niet echt lang gereden, maar dat is maar een klein gedeelte van het spektakel.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 17-03-2003 at 19:42.
|