Thread: Petite pensée
View Single Post
Old 19-03-2003, 23:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Hoe eerder ze beginnen met knallen, hoe liever. Des te vlugger is de bevolking van Irak verlost is van het kwaad en men kan beginnen aan de bouw van een democratie onder leiding van de VS of de VN. Dat daar onschuldige doden bij vallen is nu eenmaal onvermijdelijk.

Let wel, ik ben zeer zeker geen VS-fan of Bush adept.

Ben ik voorstander van oorlog in het algemeen? Nee, ook niet

Daarnaast vind ik dat wij westerlingen een hypocriete houding hebben jegens Irak. Aan de ene kant, Foei Saddam dat mag niet..........aan de andere kant hebben we jarenlang goed geld verdiend aan Irak. Kijk Frankrijk is niet voor niks zo zwaar tegen.........die hebben vanaf morgen niet meer de beschikking over die goedkope Iraakse olie.

De oorlog zelf, denk dat het met een relatieve sisser gaat aflopen........alleen rond Tikrit en Bagdad kan het ff moeilijk worden. Die Special Forces en SAS lopen al sinds januari daar rond, zou me niets verbazen als complete Iraakse legereenheden zich aansluiten bij de VS / GB .

Verzin ik het allemaal zelf? Nee, vertel alleen maar wat ik zondagavond op Canvas heb gezien.

Maar depaddock = autosport........houden zo!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote