Thread: Petite pensée
View Single Post
Old 21-03-2003, 13:16
speedkicks speedkicks is offline
De Paddock Rookie

Uncle Sam Speelt weer eens voor de politie agent van de wereld. Jammer genoeg zitten de Europese leiders niet op een lijn. Alhoewel ik niet zeker ben of dit een conflict zou hebben kunnen voorkomen. Voor mij is dit duidelijk. Busch moet de financierders van zijn verkiezingscampange terug betalen. Hij wou dit eerst doen met Alaska aan te boren wat uiteindelijk mislukt is en nu moet hij elders de olie zijn te gaan halen.
Trouwens jullie moeten mij is proberen uit te leggen waarom de chemische wapens en de raketten waarvan vermoed wordt dat Saddam ze in zijn bezit heeft binnen de week moesten worden opgeruimd. Als hij ze al verschillende jaren in zijn bezit heeft en hiermee tot op heden nog geen bom op Amerika of zijn partners (lees slaafjes) heeft afgevuurd. Het is de schuld van de Amerikanen dat Saddam deze wapens in zijn bezit heeft, zij hebben hem deze wapens geleverd tijdens de oorlog tussen Irak en Iran want dat kwam toen toevallig zeer goed uit dat Irak de toenmalige Amerikaanse vijand nummer 1 met deze wapens ging bestrijden zonder dat zij hiervoor hun handen moesten vuil maken.
Als wij nu eens een resolutie zouden indienen om de Amerikanen 1 week de tijd te geven om deze chemische wapens te doen vernietigen?
Reply With Quote