View Single Post
Old 11-04-2003, 14:54
24u.be's Avatar
24u.be 24u.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Sennake
Er zijn al 120 kaarten de deur uit... Mijn voorraad begint zienerogen te slinken...

Werner, Fordje, WRR, Peter, ... begin jullie voorraad maar alvast te localiseren
Sennake,

En vooral alle andere autosportliefhebbers en vrijkaartenjagers,

Als 24u.be ontvingen wij inderdaad ook een voorraad vrijkaartjes.

Hartelijk dank nogmaals aan Circuit Zolder voor hun vrijgevigheid!

Ik bericht wel even dat we deze kaarten in eerste instantie voorbehouden aan onze sponsors en potentiele sponsors.
Binnen de werkgroep is reeds kort na de ontvangst van de kaarten afgesproken dat we de kaarten niet zomaar lukraak gingen verspreiden.
Als 24u.be is het vooral dit jaar zeer belangrijk om de investeerders in ons initiatief te motiveren en return te geven voor hun geleverde inspanningen.
(hoe klein die return ook mag zijn, het geeft een vorm van appreciatie)

Mochten we tegen eind deze maand merken dat nog kaarten beschikbaar zijn (wat ik eigenlijk wel verwacht) zullen we het zeker niet nalaten deze (onder andere ) via DePaddock te verspreiden.

24u.be heeft nu reeds laten zien dat we (indien de kans zich voordoet) met alle plezier mensen inviteren op de BELCAR-races 2003.
We trachten onze inspanningen alvast verder te zetten en jullie dit jaar nog enkele malen te laten genieten van enkele gratis wedstrijden.
Aangezien we de kaarten zelf ook moeten aanschaffen is dit niet altijd even eenvoudig. We hopen op jullie begrip !

Het 24u.be team!