Quote:
Originally posted by wilmai
Van iemand die een race freak is vind ik dit een spijtige reactie. Want de voordelen die jij hebt heeft niemand er zijn 25 wedstrijden per jaar. Je hebt je gereserveerde parking ga je 25 weekends naar zolder betaal je al 25*5 euro = 125 euro aan parking alleen. ...
...Dus als je niet weet van hoe een organisatie beter en groter te maken dan denk ik best dat je zwijgt.
|
Beste Wilmai,
Ik weet niet of jij veel naar Zolder komt en de regelingen van de abonnementen kent, maar de € 100 die ik op een seizoen betaal is enkel en alleen voor de toegang tot het circuit. De parking kaart is apart te betalen en bedraagd € 40. Als jij zo hoog van de toren wil blazen mag je mij ook nog eens vertellen welke andere voordelen ik uit mijn pasje kan halen. Dat regenjasje dat als je het 1 keer hebt aangetrokken kan weggooien ??? Inderdaad als je alle toegangsprijzen voor de evenementen bij elkaar optelt dan is een abonnement goedkoper. Daarom ook dat ik een abonnement heb genomen. Het zou dom zijn moest het anders zijn.
BTW. Ook ik zit in een marketing afdeling en weet dus ook hoe je mensen kan lokken naar een evenement of produkt. Het grote gevaar van dingen gratis weg te geven zonder er iets voor te moeten doen, schuilt in de mensen die inderdaad al dat produkt hebben en ervoor hebben moeten betalen dat zij zich bedrogen voelen, zeker als het zoals hier om het topevenement van de affiche gaat.
Zoals ik al zei, als men de kaarten aan sponsoren geeft of deze via de radio, je weet wel de eerste tien bellers krijgen..., dan had dit helemaal anders overgekomen terwijl het over hetzelfde aantal mensen of kaarten gaat, want dan hadden de mensen er iets voor moeten doen.
No hard feelings, maar denk eerst even na voor je kritiek geeft. OK