Quote:
Originally posted by Marshal
Stelletje ramptoeristen Vorig jaar zoiets gezien in Venray........je moet ervan houden.
Maaruh, die Camso V8 is dat wat?
|
Dat ramptoerisme was ook niet echt aan mij besteed. Maar een heel goedkope manier om te racen (op een ovaal). Bangers heeft helemaal niets met autosport te zien maar de laatste reeks van de privé-cars zag er heel degelijk uit. Zonder contact over 25 ronden racen met ongeveer 50 auto's op een ovaal van 440 meter. Doe het ze maar eens na....
Camso V8 kan mijn insziens groeien naar een mooi iets. De ovaal met banking ziet er heel mooi uit en is heel degelijk. De Camso V8's zien er ook heel mooi uit en hebben, denk ik, heel wat potentieel (lees : zijn heel snel). Het hele project staat nog in zijn kinderschoenen maar kan alleszins nog groeien. Een 10 ŕ 15-tal auto's zijn echter nodig om het interessant te maken.
De organisatoren in Warneton zijn amateurs die echter alles vrij goed in handen houden. Ook zij hebben mijn insziens nog mogelijkheid om te groeien.
Trouwens er werden de hele dag openlijk vacatures omgeroepen. Wie zin heeft om starter te zijn, baanpost, chauffeur van een tractor of interventiewagen... laat maar iets weten aan de organisatoren. Je bent er altijd welkom...
Even goed opvolgen naar de groei van de CAMSO V8's en indien er een tiental aan de start komen, ga ik nog wel eens kijken.
C U