Quote:
Originally posted by Marshal
Dan zal Belmondo morgen wel aan de vrije training meedoen...........nondeju, waarom moet ik toch werken. Aarrgghh
|
wat lezen we enkele uren later op autosport.be:
Quote:
Een klein probleem voor deze deelname is de onmogelijkheid voor Vincent om deel te nemen aan de vrije trainingen van donderdag en vrijdag in Zolder. De piloot uit Verviers is op dat ogenblik beroepshalve actief in Spanje, waar hij begon aan zijn incentives-programma voor rekening van Michelin. "Ik denk dat ik daardoor moeilijk de pole zal kunnen afsnoepen van kleppers als Duez en Belmondo, die twee dagen tijd hebben om hun afstellingen te verfijnen. Maar goed, het belangrijkste is het resultaat aan de finish. Ik denk dat ik daarvoor alle troeven in handen heb om goed te scoren.
|
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|