View Single Post
Old 30-04-2003, 16:35
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Beemer
Als ik dit zo allemaal lees hier, dan kan ik enkel maar tot de conclusie komen dat de mini-cup me zwaar teleurstelt Het is zeer jammer dat zulke dingen kunnen (elke reeks andere remmen en banden), ze zouden beter zeggen dat een team zolang moet doen met één set banden en één set remmen, want anders is er voor de kleinere teams niets meer aan en gaan er volgend jaar al heel wat minder deelnemers zijn vrees ik.
Is, denk ik, geen goede zaak, want op den duur begin je met overreglementering, in andere cups heb je ook zeer goede, goede en middelmatige piloten en heb je ook grote en kleine teams, dat de grotere teams voordeel halen lijkt mij toch niet helemaal juist, de piloot moet het altijd maar doen in zo'n cup en, normaal gezien, rijdt iedereen altijd met hetzelfde materiaal.
Als men nu begint over de banden en de remmen, vind ik dat eigenlijk een beetje laat... voor je aan iets deelneemt moet je toch weten in wat je gaat rijden (of is het momenteel de tijd om met geld te zwieren), en er waren toch al signalen dat deze 2 punten de zwakke punten gingen zijn.

Persoonlijk vind ik de Clio cup en de yaris cup echte race cup's, de minicup lijkt meer en meer op een showcup.
Reply With Quote