Beste Stijn,
Ook ik heb een brief geschreven naar MINI met opmerkingen, goede zaken, dingen die kunnen veranderen, enz...
Als je een budget hebt van om en bij de 20.000 euro dan ga je daarvan uit dat je toekomst voor een seizoentje. Als ik dan de factuur krijg na de eerste race ( zonder iets kapot te rijden, zonder werkuren die we krijgen van Eric De Schepper ) en je moet 4160 euro betalen dan is dat wel veel geld.
Waarschijnlijk ben ik één van de enige die aan de noodrem hangt want 7 races x 4160 euro en je staat voor de 24H van Zolder nog met 15 aan de start. Natuurlijk verdedig je BMW, het is je werkgever, maar je kan toch niet alles goedpraten. Jullie spreken uit naam van een garage die de stukken maar te nemen heeft want zowel de Guest wagens als die van Haane zullen wel naar MINI gefactureerd worden. No hard feelings, maar het was een cup waar iedereen aan kon en mocht deelnemen voor een democratische prijs.
Deze morgen kreeg ik het klassement en het bijhorende prijzengeld. Wie gaat er mee lopen, juist ja de toppers en de guestpiloten. Gratis komen rijden en nog met het geld gaan lopen ook. Spijtig toch als je jonge mensen wil motiveren om deel te nemen aan een beginnende cup.
Stoppen met kosten maken aan de remmen van de Mini en grotere AP schijven steken met bijhorende remblokken. Een kleine investering die je binnen de kortste keren terug verdient hebt via de blokken.
Miniken opmaken voor de TC 2004 denk ik