View Single Post
Old 04-05-2003, 11:42
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Weet je wat leuk is aan een forum als deze hier. Je gaat ervan uit dat slechts enkelen dit lezen, maar dan start je een thread, die eens goed in de markt logt en iedereen vliegt erop. Ongeveer 5 teams die met de Mini rijden mailden me ivm. info die zij ondervonden tijdens het weekend. MINI zelf krijgt ook input van vele teams.

En eigenlijk zonder dat we het zelf beseffen zijn we de organisatoren aan het helpen de kleine puntjes te verbeteren. De MINI Challenge is voor mij een leuke sfeer aan het worden door de reacties van iedereen. Het is een beetje aan de dure kant, maar dat zal wel beteren. Dan gaan we toch gewoon nog een tandje bijsteken voor wat extra sponsoring.

Hans en de mensen van MINI kan je eigenlijk weinig of niets verwijten, alles is nieuw en voor een groot deel hebben zij niet de prijzen van bepaalde zaken naar voor geschoven.

Ik blijf bij mijn 2 minpunten van in het begin : te dure prijzen voor banden en remmen, maar voor de rest 200% fun.
Een band zou je moeten kunnen kopen voor 150 euro incl.btw en de prijs van de remmen zou ik de buurt moeten komen van die van Ferrodo.

Die tentjes ? We gaan toch gewoon 7 races voor zonnig weer !
Reply With Quote