Quote:
Originally posted by jan
Al eens de bedenking gemaakt dat de relatief nieuwe media zoals internet en gsm op dit ogenblik ook het duurst in gebruik zijn?? Reken voor internet een goeie 40 EURO per maand of zowat 500 EURO per jaar. Het spreekt vanzelf dat je als gebruiker niet meteen warm loopt om daarbovenop voor elk individueel berichtje of website te betalen. Voor die prijs koop je toch al enkele kranten en tijdschriften en dan heb je tenminste nog iets tastbaars dat je ontelbare keren opnieuw uit de kast kan halen, betasten en bekijken.
Degenen die denken met nieuwssites op het net hun boterham te kunnen verdienen, mogen rustig verder dromen.....en desnoods een tijdschrift opstarten (in die sector is het ten andere ook niet meteen rozegeur en maneschijn).
jan
|
Voila, zo denk ik er nu ook over. Dat is de reden waarom we de site van TC offline hebben gehaald. Net als sommige anderen zitten ook wij al enkele jaren in de IT en wat zien we, van een informatieve site valt gewoonweg niet te leven.
Ik ben blij Jan dat je begint over ge vakbladen. Toen ik hierover enkele maanden terug begon over het forum werd ik compleet belachelijk gemaakt. Ik zit aan de bron voor het drukken, we hebben de kennis, als alle nuttige info die hier en elders gepost wordt in een magazine steken, dan steek je met kop en schouders boven alle anderen.
Maar neen, iedereen gaat liever voor zijn eigen project, en zo waren wij ook tot enkele maanden geleden.
Een goed magazine vol informatie en adverteerders kan wel degelijk een pak geld opleveren.
Altijd te vinden voor een open gesprek over een eigen magazine.