View Single Post
Old 08-05-2003, 17:52
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular

GLPK Press Release dd 08.05.2003 :

Cohen-Dupont gaan op jacht naar een volgende zege.

Na twee wedstrijden te hebben verreden op het Circuit van Zolder, is de Mediagroep Van Dyck Belcar dit weekend te gast in Spa-Francorchamps. Ook Stéphane Cohen is opnieuw van de partij met de Chrysler Viper GTS-R van het GLPK team. Wegens de afwezigheid van Anthony Kumpen (FIA GT verplichtingen), zal Stéphane terug worden bijgestaan door Vincent Dupont.
Dit duo bewees de vorige wedstrijd dat ook in een internationaal deelnemersveld met hen rekening moet worden gehouden. Iedereen herinnert zich de sterke wedstrijd die zij in Zolder reden. Vooral de prestatie van Stéphane Cohen tijdens de tweede wedstrijdhelft ging niet onopgemerkt voorbij. Cohen slaagde er toen op sublieme wijze een zich naar de tweede plaats te werken, een jagende Vincent Vosse achter zich te houden en naar leider Marc Duez toe te rijden!
Wat wordt het in Francorchamps ? “ Het valt in elk geval te betreuren dat het Belmondo team niet aanwezig is, ik had me graag in normale wedstrijdomstandigheden eens gemeten met hen. De voornaamste tegenstander wordt nu dus de Viper van Kuismanen-Hasenbichler.” Aldus Stéphane Cohen. “Ik heb goede hoop op een nieuwe zege, want zowel voor de wagen als voor mezelf is het circuit uitermate geschikt. De Chysler Viper bewees in het verleden reeds op zijn best te zijn op deze omloop. Wat mezelf en mijn teamgenoot Vincent Dupont betreft : onze circuitkennis zou ons een extra stimulans moeten geven. Natuurlijk kunnen we deze wedstrijd ook weer rekenen op uitstekende rubbers van Pirelli. Die jongens voorzien ons van uitstekende banden, en ook dat kan meetellen in de eindafrekening.”
Een overtuigende Stéphane Cohen dus, die zeker niet zal nalaten om samen met Vincent Dupont ook dit weekend op het asfalt van Francorchamps het onderste uit de kan te halen!