Quote:
Originally posted by Autosport.be
Dat gaat hier een welles-nietes spelletje worden tussen enerzijds de jonge idealisten die alles vanzelfsprekend vinden, en liefst nog gratis ook, en de realisten die al een tijdje in het economisch leven meedraaien.
|
Laat ik nu even mijn visie uitspreken als zelf benoemd Nostradamus
In mijn dagelijkse werk als inkoper bij een Installatiebedrijf kan ik niet meer zonder (intra)-internet. Lekker rondtruinen en bestellen op de sites van leveranciers. B2B is een gigantisch succes........zelfs nog meer als men had gedacht.
B2C, al die rampverhalen die in de pers komen, zal niet echt het succes worden als men had gehoopt. Hoogtens bij de oude bedrijven die internet als een toegevoegde waarde beschouwen.
B2C bedrijven die 100% internet-based opereren zijn ten dode opschreven.
Komt erop neer dat we, in mijn visie, een tweetal soorten internet gaan krijgen. Het zakelijke B2B inter(ra)net en het vrijgevochten piraat-achtige internet voor Jan met de korte achternaam in de straat.
DSC bevindt zich op dit moment in de B2C groep die 100% internet-based is........mijn visie daarop is duidelijk. Als DSC als een soort "
ANP " gaat opereren dan ziet de toekomst er beter uit. (geloof dat de belgische variant belga is)
Voor de particuliere consument zou DSC dan aan een uitgeklede vorm kunnen denken.........die gewoon gratis blijft!
Weet niet wat de uiteindelijke visie is achter autosport.be, maar een kopie van de huidige DSC strategie lijkt me niet wijselijk.
Wat betreft een goeie mop uit de ouwe doos van een jaar of drie terug: Heeft iemand al een interactieve Set-Top Box op zjn TV staan

............Geloof dat we die nu allemaal op onze TV hadden staan.
Ennuh..........valt dit onder Site-Updates

Tis een van de betere threads van de afgelopen maanden!!!!!!!