Quote:
Originally posted by Rrubinio
Karl Frahm (Yaris Cup) had de weg naar het Circuit National ook nog niet gevonden wat hem bijna een bezoek aan Carglass koste, Brokken zijn er reeds gevallen (zaterdag race World Series) maar als de heren piloten de gele vlaggen blijven negeren en de koerdirectie laks blijf toekijken betreuren we weldra enkele Yaris mededingers en -of baancommissarissen.
|
Hier kan ik over meegetuigen. Ik was bezig met mijn circuit-examen tot ik in mijn 4de ronde spin in de 1ste chicane. Ik krijg mijn wagen niet meer onder controle en geraak de zandbak in. Teleurgesteld (aangezien ik toen al wist dat ik er niet meer door kon geraken op mijn examen, alhoewel die spin mijn enigste fout was in een tot dan toe vrij goed examen) zat ik te wachten op de takelwagen terwijl er met geel gezwaaid werd. Komt er op een bepaald moment een yaris (blijkbaar heet die gek dus Karl Frahm) tegen een rotvitesse af. Ik denk dat die dacht dat gele vlag betekent om gas bij te geven. Als die toen een klein foutje had gemaakt en van de baan afgevlogen had, dan had het voor mij iets minder goed afgelopen ... Ik was gelukkig niet de enige die het ongehoord vond, de baanpost heeft de gele vlag naar de yaris gesmeten (spijtig genoeg gemist

).