Eerst en vooral:spijtig voor uw licentie speesman.
Zelf heb ik het ook al meegemaakt dat men denkt dat de gele vlag gas geven betekend.
Wanneer men geel zwaait, komen ze je dus gewoon voorbij alsof hun leven ervan afhangt, terwijl ikzelf toch wat respect toon en gas minder. Vroeger tijdens mijn kartingperiode was dit trouwens van hetzelfde laken een broek. Ik zal het hier ook maar gewoon worden zeker. Nu ga ik hier echter ook niet de heilige uithangen.Maar ja, een beetje respect kan toch nooit kwaad.
Gisteren was inderdaad ook een pechdag voor ons. Na het uitrijden van de pits bleek in de kanaal2- bocht dat de lager van het linker achterwiel het had begeven. Nochtans waren we woensdag (een beetje reklame maken voor Andy) ook in Zolder en hadden we toen niets gemerkt aan deze lager. Het blijft een mechanische sport zeker

. Na 2 uur zwoegen (de kapotte lager bleek muurvast op de as te zitten) kregen we dit dan toch gemaakt.
Toen terug op de baan bleek onze naftdop dan weer los te zitten.
Na deze weer vastgezet te hebben hebben we dan toch nog ongeveer een uurtje gereden.(toen werd er wel trouwens wel 'fair'gereden).
Eind goed, al goed en ons toch nog geamuseerd ondanks alles.