[QUOTE]
Originally posted by Marshal
........echter je komt op een punt dat het gewoonweg niet meer acceptabel is in het kader van de veiligheid.
Maar dat punt hebben we vorig jaar reeds meerdere malen overschreden en gaat vrolijk verder in 2003. Geloof dat het wachten is tot de eerste dooie valt voordat bepaalde mensen wakker schieten.........
Idd. Dat heb ik hier ook al enkele keren gezegd. Ik heb ook geen pasklare oplossing. Een oplossing waarbij je iedereen tevreden stelt, is er waarschijnlijk ook niet. Je zult toch altijd bepaalde mensen moeten teleurstellen.
Maar het is een feit dat de Belcar met een serieus probleem zit, en dat de organisatie dit niet wil inzien. Er moet dringend iets worden gedaan aan het verschil in snelheid tussen de wagens en het verschil in niveau tussen de piloten.
Het is wel uitermate jammer. De Belcar dreigt het slachtoffer van zijn eigen succes te worden. Maar op deze manier kan het echt niet meer verder. Alleen vrees ik , net als jij Marshal, dat er eerst een dode zal vallen, vooraleer men vanuit de organisatie dit probleem zal willen toegeven.