View Single Post
Old 12-05-2003, 21:50
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Ik kan na 26 jaar alleen maar beamen dat op dit ogenblik blijkbaar er nog weinig respect is voor de baankommissarissen.
Vroeger hadden zelfs piloten als Klaus Ludwig e.a. ten minste nog respect voor ons. Nu zijn het soms mensen die denken dat ze kunnen rijden en een dikke nek hebben die een gevaar zijn voor ons baankommissarissen.
Maar beste vrienden, ik lees dat er zelf spraken is om te staken, nu kan ik jullie mededelen dat staken zeer gevaarlijk is, wij ploegoversten moeten ongeveer 1 maand voor elke wedstrijd inschrijven en tekenen daar onvoorwaardelijk onze deelname mee aan die bepaalde wedstrijd. Om dan op de dag zelf te staken dat is spelen met vuur, ik heb het ooit meegemaakt dat onze vroegere baas, onze Tony Jaenen zaliger, veel problemen, zelfs met de rechtbank, heeft gehad toen wij dat éénmaal hebben gedaan bij één of andere clubkoers.
We kunnen altijd wel een soort stiptheidsaktie doen of ons onder het middaguur als er pauze is, laten horen.
Men zou eens meer van uit hogerhand zeer hard moeten optreden tegen cowboys (zet die Charels van cowboys bijvoorbeeld eens een dag bij ons langs de baan, dan zien ze misschien eens hoe gevaarlijk het is.)
Maar ja ik ga nu nog eens een zinnetje schrijven die bepaalde mensen op de veiligheid niet graag lezen.
Wij "baankommissarissen" zullen altijd de str... van het circuit zijn en blijven, zo is het nu eenmaal.
Maar uiteindelijk na al die jaren ben ik nog altijd even gemotiveerd als vroeger om mijn hobby te doen en het is een toffe bende al die bk's onder elkaar.
Het is reeds vele malen bewezen dat autosport een gevaarlijk ding is en daarom blijft het voor ons baankommissarissen uitkijken tot en met, eerst onze eigen veiligheid!!!!!!
Reply With Quote