View Single Post
Old 12-05-2003, 22:40
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Sennake
Ja hallo, tegen een professionele fotograaf met ditto materiaal kan ik als amateurke met mijn prulkodakse weinig voorstellen natuurlijk

Enfin, het is ondertussen duidelijk dat er meer dan voldoende fotografen rondlopen op de Super Meeting Weekends en alle foto's zijn even super zodat mijn nederige artistieke bijdrage aan dit forum slechts een druppel is op een hete plaat; ik hou er dan ook maar mee op : dat bespaart me een hoop tijd, moeite en energie.

De toekomst is aan de jeugd.

De jeugd??? Eeuuuh, ik ben er al 47 hoor!
Maar even zonder gekheid.
Ik heb deze foto's genomen omdat ik daar toch moest zijn voor een paar vrienden van mij die in de DSC rijden.

Rutger de Boer op Spa

Rutgers collega's op Spa

Ik heb hun op de foto gezet als vriendendienst en omdat ik er toch was heb ik meteen de Belcar en de Clio cup maar meegenomen.
Verwacht van mij dus niet teveel andere plaatjes van de Belcar in de toekomst, of het moet zo zijn dat ik alsnog een jaarlijkse perskaart voor deze serie krijg.
Voorlopig ben ik er echter op Zolder nog steeds niet in geslaagd om zo een kaart te bekomen.
Waarschijnlijk komt dat omdat ik meestal voor particuliere opdrachtgevers en automobielclubs werk en niet voor de geschreven pers.
Overigens wil ik ook best bij de 24hrs van Zolder komen fotograferen mits mijn agenda dat toelaat.
Zo duur gaat dat niet zijn hoor.....
Eind van deze maand doe ik bijvoorbeeld een reportage tijdens de 24 hr van de Nürburgring voor Sabine Schmitz Motorsport.
Zij gaat deze rijden in een Mini.

Kortom, zie mij niet als concurrentie maar liever als mede-autosportliefhebber!
En blijf gewoon doorgaan met wat je aan het doen was want de foto's die ik hier zie zijn inderdaad allemaal van een hoog gehalte.

grtz,

Dex.
Reply With Quote