View Single Post
Old 12-05-2003, 23:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Voor de mensen rond het circuit horen daar de brokken bij.
Als je daar mij en mijn collega's mee bedoeld dan sla je de plank toch mis denk ik. In ieder geval voor mij wel........liever geen crash, dan wel.

Maar ik blijf erbij, die Mini Cup die mist iets.........wat? Dat is moeilijk onder woorden te brengen. De nostalgie van de oude Mini? Wellicht, tijdens de euroraces is er een stukje van die oude nostalgie te zien tijden de Mini Miglia's / Seven's.

Het echte faire cupracen? Wellicht, het echte treintje rijden met af en toe een spiegeltje dat vlugger aan zijn einde komt dan gebruikelijk is. (Ik bedoel dus ook alleen het spiegeltje)

Close racen is in deze cup niet van toepassing, als ik die verschillen zie in snelheid zie heb ik niet het idee dat het om een cup gaat...........

Het hinken op twee gedachten?Wellicht, niet 100% circuit, niet 100% straat...........das twee keer net niet.

conclusie: Op deze manier zal het geen echt succes worden, niet voor toeschouwers, niet voor een groot gedelte van de deelnemers........Jammer, het had zo mooi kunnen zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote