View Single Post
Old 13-05-2003, 07:23
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Ook wij kunnen beamen dat we dit weekend ons flink geammuseerd hebben. Weeral een slechte chrono, maar in de race van de 28ste naar de 17 plaats, en ik in race 2 van 17 naar 16, en constant mee in een treintje van 4. Ik denk dat zowel Peter Beckers als Alexandra en de anderen kunnen vertellen dat het er zeer close aan toe ging maar dat we elkaar niet raakten.
Het kan dus ook fair, trouwens, wij gaan voor de fairplay.

Het is voor iedereen een beetje zoeken en de eerste race zaten we er compleet naast, maar deze keer kan ik jullie vertellen dat we het ganse weekend met dezelfde banden en dezelfde remmen hebben gereden en het viel zeer goed mee.

Er zitten enkele cowboys bij, maar die zullen vanzelf verdwijnen als ze nog veel brokken rijden. Net voor race 2 is de organisatie komen vragen om sportief te rijden en dat is voor wat ons betreft goed gegaan. Het is net zoals in de karting. Als je niet op een sportieve manier kan voorbijsteken, blijf er dan achter.

Wij zijn alvast tevreden over het weekend en hopelijk kunnen we de volgende keer nog enkele plaatsen opschuiven.
Reply With Quote