[QUOTE]Originally posted by A.J.
Mijn voorstel :
Elke piloot moet VOOR het behalen van zijn vergunning enkele dagen mee op post, en daarna 1x per jaar !
Voor de BK's zou er ook enkele sessies moeten georganiseerd worden dat ze zelf ook eens kunnen zien dat je in een racewagen in het midden van een grote strijd weining zicht hebt op bepaalde vlaggen! Daarom zouden ze een circuitdoop moeten krijgen!
Een heel goed voorstel, A.J.. Alleen denk ik dat het praktisch niet haalbaar is. En zelfs als dit zou lukken , dan is er nog steeds het probleem dat men niet hard genoeg optreedt tegen de cowboys.
Dat probleem is trouwens al jaren oud, al loopt het nu wel de spuigaten uit. Herinner je je nog midden jaren '90, toen we in de Touring Cup reden. Er reed toen ook zo een complete idioot mee, een Franstalige piloot, een zekere Bonduel met een Honda Prelude. Iedereen, zowel marshalls als piloten, ergerde zich halfdood aan het rijgedrag van die kerel. Elke wedstrijd was het wel ergens prijs met Bonduel. Ik herinner me een race in Francorchamps waar hij het je met zijn agressieve rijstijl zodanig lastig maakte, dat je achteraf bijna met hem op de vuist ging (en om A. J. kwaad te krijgen moet je toch al met zeer zwaar geschut uitpakken!).
Die kerel heeft een paar jaar lang de cowboy mogen uithangen in de Touring Cup. En wat werd er tegen hem ondernomen, ondanks de vele klachten? Absoluut niets!
|