View Single Post
Old 14-05-2003, 12:59
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Race 2 staat nu ook online.

Klein verslagje:

Door mijn 5de plaats in de eerste manche mocht (moest) ik op de tweede plaats starten (eerste rij), wat in Francorchamps eerder een nadeel dan een voordeel is als je het mij vraagt.

De start was redelijk, en kwam als derde uit Les Combes, maar vanaf dan begon mijn foute bandenkeuze mij parten te spelen: 2 nieuwe banden vooraan, en versleten banden achteraan zorgden ervoor dat de balans van de auto compleet om zeep was. Geen excuus echter, het was mijn eigen domme fout.

Op het einde van de eerste ronde teruggevallen naar een vijfde plaats, en tegen het einde van de vierde ronde achtste. Een ronde later komt de safety-car op de baan (ik wordt bij het begin van de safety-car procedure brutaal geramd langs achter door iemand die de gele vlaggen niet gezien had... ???).

Eens de safety-car weg is er in Combes een incident waardoor ik weer opschuif naar de vijfde plaats.

In de allerlaatste ronde probeer ik voor de busstop chicane Van Zeebroeck uit te remmen, wat in eerste instantie wel lukt, maar ik kom hierdoor niet goed uit de chicane, en een treintje van 4 man komt mij rechts voorbij. Onmogelijk om er nog tussen te wringen zonder brokken, waardoor ik in de laatste meters zo maar eventjes 4 plaatsen verlies. Negende dus...

http://www.onboard.be/SBP2.wmv
Reply With Quote