Vreemd dat iemand zich aangevallen voelt door een repliek, waarin niemand of niets met naam wordt genoemd.
Wij werken voor onze nieuwsgaring met een beperkt aantal referentie-sites en met de persagentschappen zoals Reuters, Belga, ...
Ook kranten of TV-stations zijn niet op elke manifestatie aanwezig, maar nemen info over van die persbureaus.
Ook een absolute topsite als AtlasF1 neemt info over ...
www.pitstop.tv is daarom niet meer of minder waard dan een andere nieuws-site.
RIS dan. Tja, wie had het nu eigenlijk bij het juiste eind met de Yaris Cup?
Zelfs de officiele persdienst van Supermeeting kwam gisteren nog weer met een correctie op de stand in de Yaris Cup.
Even terugkeren naar de World Series in Zolder. Wat was dat voor een soep, zelfs voor de journalisten die aanwezig waren. Dan heb ik het over de uitslag van reeks 1 en de latere diskwalificatie van Sarrazin.
Zo heb je wel bij elke race (en nogal vaak bij de Yaris Cup, remember vorig jaar toen zelfs dagen na een race nog een wijziging kwam in de uitslag) een probleem met "onder voorbehoud wegens deze of gene klacht".
En dat jij je aangevallen voelt, Philippe, doet mij geenszins van mening veranderen.
En wij maken geen verhaaltjes

, wij proberen zoveel mogelijk bij de feiten te blijven.
Maar nu je toch een paar details aanstipte bij
www.pitstop.tv, ben ik es mijn geëxplodeerde mailbox van afgelopen weekend gaan vergelijken met de berichten op autosport.be van de afgelopen dagen. Ik meende nogal wat gelijkenissen te vinden, tot titels toe.
Elk doet zijn zin. Maar ik heb een bepaalde visie op een nieuws-site en die heb ik hier gepost in de discussie over al of niet betalen voor info.
Sans rancune.